Kulijul

igår var jag och resten av kalmar drill i västervik för att tävla på kulijul, Klara kunde inte vara med så jag hoppade in för henne. Det var sjukt overkligt att faktiskt vara en del av teamet på riktigt, men jag hade galet roligt också, nervositeten innan vi skulle ut på golvet var obeskrivlig, jag är ju inte van att vara nervös för migsjälv längre, bara för hela teamet, så det var konstigt. fixade alla trixen och allt annat kanon innan vi skulle ut, men sen slog nervositeten till och jag tappade 4 stavar, hälften av alla tapp, men jag har supernöjd iallafall och det var riktigt roligt där ute. det gick även riktigt bra för övriga kalmars deltagare, kul!!

idag var det prisutdelning och jag trodde verkligen inte att vi skulle ta hem det hela men det gjorde vi :):):) och jag var så glad på pallen för jag fick ta emot en guldmedalj som jag har varit med och kämpat för, annars får jag ju alltid följa med upp på pallen och ta emot medaljer som jag bara har varit med och peppat och stöttat för, men som jag egentligen inte förtjänar. så jag var jätteglad för att jag verkligen förtjänade medaljen den här gången :)
för övrigt har denhär helgen varit en av dom roligaste på länge, har skrattat så jag gråtit typ hela tiden, mycket på grund av annie, jag tror att vi inte hade haft lika roligt om hon inte varit med kalmar drill.
i morgon blir det att träffa karin för att prata ut om twilight boken och kolla in filmen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0