julstäd och sushi :)

idag har henrik och jag varit lediga tillsammans, det var mysigt. vet inte vad som har hänt men kärleken spirar verkligen här i familjen rydell-fornander :)
vi har julstädat hela dagen och jag har ränsat min garderob, är dock inte klar än, fasen vad kläder jag har!! fint blev det iallafall,
karin har varit här ikväll och vi har kollat på twilihgt och diskuterat boken, det var kul, nu ska hon bara läsa 2:an också så vi kan gå på new moon på bio- (igen för min del) det ser jag verkligen fram emot!!
henrik är bara bäst han har lagat sushi hemma till mig idag, det var jättegott :):)
sjukt dålig bild, men dom var jättegoda :)


Kommentarer
Ålis

Du är en sushi

2009-12-08 @ 22:30:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0