fredagsmyyyys

idag gjorde jag något som jag inte gör så ofta- speglade mig, tycker att det är ganska intressant att se hur man ser ut alltså verkligen, inte bara som man gör när man borstar tänderna eller gör sig iordning för jobbet, utan verkligen kolla hur man ser ut, då iallafall hittade jag något sjukt på min kind, trodde först att det var lite ludd eller hår från Allis eller nåt, men det var ett tunt tunt hårstrå som växte rakt ut på min kind det var typ 5 cm långt, helt sjukt hur har jag missat det!? undrar hur långt det hade kunnat bli om jag låtit det växa, kanske hade kunnat använda det dom halsduk tillslut, ja det är iallfall borta nu.

ska åka och tävla drill i morgon, håller på att packa för fullt, har varit helt sjukt nervös hela veckan, men inte idag nu är jag helt lugnt och ser mer fram emot det, att det ska bli så kul, och jag ska njuta av det, för det är nog min sista tävling nu. fast jag trivs bra med att stå på sidan och bara peppa också :)
ikväll blir det fredagsmys i min ensamhet framför idol.
vill avsluta med att säga att jag har gått och blivit kär:) och att det bara är 20 dagar kvar till jul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0