091229

oj nu har det gått lång tid sen jag uppdaterade, känner att jag inte riktigt orakat med och funderar på att sluta blogga på denna bloggen, det är ju faktiskt inte så jätteintresant att läsa om min tråkiga vardag.

henke och jag var ju i stockholm och hade det helt underbart, cats var helt otroligt att se och jag skulle gärna göra det igen, och kvarteret skatan var hur kul som helst, längtar till det kommer på TV :):) och förutom det så var stockholm hur mysigt som helst, vi bodde på "Idol-hotellet" och vi såg Tove från idol 2 gånger eftersom hon tydligen fortfarande bodde kvar där. och det var massa massa snö och jag har druckit den godaste lattern i mitt liv. dock så råkade jag tydligen glömma mitt nintendo ds fordral med spel för ca 1500 på bussen, inte kul, ska ringa till dom och höra om dom hittat det, känner att jag vill ha tillbaka det.

något som var fruktansvärt med stockholmsresan var att min morfar gick bort på lördagen, det var jättekonstigt och jag förstod inte direkt vad som hade hänt, så det tog några dagar för mig att smälta det, men det känns fortfarande overkligt, igår gick även hans bror bort som han har bott tillsammans med i hela sitt liv, och det känns verkligen konstigt, men det är begravning kvar och det är verkligen något jag inte ser fram emot, för jag tycker att det är sjukt jobbigt.

i onsdags var jag hemma hos bästa elin och spelade bingolotto, det blev jättesent men vi hade hur mysigt som helst :)

min jul var verkligen jättebra, jobbade till halv 3 och sen var det kalle hemma hos mamma och sen bar det hem till henkes föräldrar, där blev det mat och julklappar, och efter det åkte vi hem till min moster och firade med min familj och efter det åkte jag hem till emma och tog ett glas vin :) så det var en jättelyckad jul.


just nu ligger jag hemma i soffan, har fått någon släng av influensa, men är på bättringsvägen och kommer förhoppningsvis att jobba i morgon igen :):)



är du en twilight-tönt så vill jag bara tipsa om den bästa twilightbloggen- www.twipires.blogg.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0