091217

i lördags var hela jobbet på personalfest :) hade galet roligt, dock skulle vissa killar supa varandra under bordet och det resulterade i att en fick åka hem ganska så tidigt och den andra fick en rätt så saftig räkning!! killarna fortsatte att droppa av en efter en och vi tjejer drog vi vidare till palace och hade superskoj :)

ute blir det bara kallare och kallare och nu är det massa härlig snö också!! men när det blir kallare ute så blir det även kallare inne, nu har det varit rekodkallt här hemma, 10 grader är det i sovrummet, i köket är det nu 13 grader. jag tycker inte att det är så farligt men henke fick nog idag och satte på värmen, men så fick jag se i barometern att nu blir elen 5 gånger dyrare, och jag är baskemej inte gjord av pengar så jag stängde av värmen igen.

hoppas hoppas hoppas att snön ligger kvar över julafton!!

i morgon åker henke och jag till stockholm och kommer hem på söndag igen, det ska bli så kul, och vi ska gå på cats och kvarteret skatan live och shoppa massa massa :):)

ikväll ska jag och hem till louise på lite drillfilmskväll!!

och så till en mycket tråkig nyhet:

min morfar har blivit jättesjuk och ligger på sjukhus, men idag fyller han år så jag ska upp till honom sen och gratta honom!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0