bra röv!

i förrgår vár jag inne på mairo på lunchen och tittade lite, hittade en jättestor fin glasburk med lock på, en såndär kakburk som mormorar har med typ kakor i. självklart var jag ju tvungen att lyfta upp den jättestora burken för att kolla priset som självklart står i botten, och KRASCHELIBAAAANG!! sa det bara så låg det jättestora glaslocket från den jättestoras glasburken i 10000000 bitar över hela golvet, ajajaj alla i hela butiken stirrar på en tomatröd emelie som står och håller i en jättestor glasburk. men som tur var blev inte butiksbiträdet arg på mig (vad hon visade iallafall) men jag köpte en burk iallafall fast en lite mindre och så fyllde jag den med mumsiga M&M :) fast dom får man bara röra på lördagar



igår när jag vaknade hoppade jag in i duschen och sen cyklade jag in till stan och gick på fabriksboden för att inhandla allt jag behöver för att sy mina mjukis-shorts snackade med en skittrevlig kille som verkligen försöke förklara för mig hur jag skulle kunna sy en av hans klänningar som jag är helt förälskad i :) han ritade, förklarade och skrev ner en massa siffror och uträkningar medans jag kännde mig som ett stort frågetecken och bara nickade och lotsades som att jag förstod precis vad han menade, råkade ju berätta att jag också gått hantverk så jag ville ju inte veka helt dum i huvuden haha, vi får väl se hur det går, är väl mest nervös för dragkedjan.. så igår efter jobbet så satte jag igång med shortsen och ritade och klippte mönster, med en skitkass sax som nästan föstörde allt men så insåg jag när jag klippt klart att jag inte hade några knappnålar, haha hur kan man missa det, typ det viktigaste ju, men men det har jag inhandlat idag :)

uscha kunde verkligen inte sova inatt, gick och la mig vid 11, kollade lite på tv, försökte sova, insåg att det inte gick, kollade lite tv till, och försökte sova igen, sen vid 1-tiden nån gång kom henke hem så då låg vi och snackade lite, sen somnade han men jag fortsatte att vrida och vända på mig, när klockan var halv 3 så fick jag panik och nån gång efter det somnade jag äntligen, sen ringer klockan vid 5 och då var det bara att hoppa upp för att åka till jobbet, på vägen till köket såg jag att någon hade glömt stänga hö-påsen i Allis rum.



sen jobbade jag till klockan 16 idag, köpte spolartvätska efter jobbet för jag kunde knappt se ut genom rutan, jag har aldrig fyllt på det förut så jag hade ju typ ingen aning om hur man gjorde, men min vän henke på jobbet ritade en liten fin bild till mig hur jag skulle göra, den hjälpte dock inte och jag stod lutad in över motorhuven (som jag helt otroligt nog klarade av att öppna) i typ 10 minuten innan lyckades fylla på den där jädra spolarvätskan, haha åkte hem och duschade sen träffade henke och jag molle och therese, vi käkade lite och spelade minigolf, galet kul :)

vill avsluta detta blogginlägg med att gratta min kära bror Dick på 24-årsdagen :)


Kommentarer
Therese

Tack för en trevlig kväll =) behövde du inte betala för den krossade burken? det är ju alltid det man inte vill göra =)

2009-08-08 @ 09:18:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0