tredje gången gilt!

denna dagen på jobbet var ju ganska spännande. gilbert är fortfarande sjuk och henke som skulle avlösa theresia vid 12 var också sjuk, och robert som skulle börja vid 10 dök inte upp och ingen fick tag på honom.. varken elin eller jenny hade möjlighet att hoppa in, så vi var tre man kort, alltså hade emma och jag som var dom ända som kunde jobba ingen chans att få någon lunch och båda vi skulle vara tvugna att jobba till stängningen!! men helt plötsligt dök robet upp och allt löste sig, så jag fick gå hem vid halv 4 :) men det var action.

efter jobbet åkte jag till media markt och köpte min mp3-spelare, haha tjejen i kassan- "tredje gången gilt", lite kul.

ikväll blev det en mysig men kall fika med sanna som snart flyttar ifrån mig, vem ska jag nu skvallra drill med!?


Kommentarer
Thezze

Fick du den till slut =) skam den som ger sig heter det ju, är du nöjd med den då? kram

2009-08-12 @ 15:05:49
Thezze

Huset fanns i Smedby men det drog iväg i pris så vi sket i att fortsätta...vi letar vidare =)

2009-08-13 @ 22:02:48
URL: http://theesfeez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0