sjukling..

min dag började med att jag försov mig, ajajaj, men var på jobber 5 över 06 så det var inte så farligt. men sånt förstör ju hela dan och jag har varit jätteklumpig och tappat saker och haft mig hela dagen.

slutade vid tre och åkte direkt till drillträningen med den franske landslagstränaren jean michelle, det var kul och programmet är jättebra!! så de kommer bli kanon :)

Allis har inte mått så bra dom senaste dagarna, han har inte ätit eller druckit och bara legat och sovit utan att typ röra sig alls hela dagarna och varit allmänt tvärt emot vad han brukar vara, så henke tog honom till vetrinären idag och han är nu inlagd, han får dropp och ska röntkas, vi får veta mer i morgon, men jag hoppas verkligen att han blir bra, henke är så orolig så han nästan klättrar på väggarna.

ligger i soffan med stans huvudverk, är trött, men i morgon blir det sovmorgon träningen börjar inte förens 08. sen måste jag åka till jobbet direkt börjar vid 12.


Kommentarer
Thezze

Skit vilken dag du har haft...vi håller tummarna på att Alice snart blir kry igen och får komma hem...det är ett skit att en dag kan förstöras så bara av att man försover sig...men men, tur att du hann =) sist vaknade jag 20 i sex och jag skulle vara på jobbet sex, jag hann men det var med två minuter =S kram

2009-08-20 @ 21:22:36
URL: http://theesfeez.blogg.se/
soffan i götet

uuuusch hoppas han blir bra snart!!!



käääärlek

2009-08-20 @ 22:52:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0