något jag länge länge har funderat på.

det finns en låt som heter "i would anything for love" med meat loaf.. jag älskar den låten, men till saken.
den går typ såhär:

 I would do anything for love,
I would do anything for love,
But I won't do that,
No I won't do that

då är min fråga, vad tusan är "that" vad är det han inte tänker göra!? någon som vet eller har någon bra teori??

sen vill jag bara tilllägga att Blankas glädjemooves var hur roliga som helst, det var kul att se någon bli såå glad för en gångs skull :P


Kommentarer
Crille

Hehe jag tror att Meat Loaf hånar kärleken lite grann, att hur många gånger man än säger att man skulle göra vad som helst för någon så sätter man alltid sig själv och sina egna behov främst när det krisar lite. Det är ju helt klart ironi :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0