kapten zoom!

min dag började med drillträning dock bara ett par timmar, ville verkligen stanna det var skitkul men jag var tvungen att åka och jobba

fullt ös var det på jobbet och mitt i allt kom kapten zoom in (anders linder), galaxer i mina braxer haha det är ju något att skriva dit på mitt cv, :P

cyklade hem från jobbet i regnet, och när jag kom hem hade henke lagat mat och bakat kladdkaka, han är bäst :) emma var här och fick lite kaka också.


till lite tråkigare nyheter, dom ringde från vertrinären och det är ingen jättestor förändring på allis, dom har tvångsmatat honom och ger honom massa mediciner, men dom behåller honom över natten igen så vi får veta mer i morgon, vill att han ska komma hem!

byebye.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0