jag vet inte..

igår jobbade jag till 4 vilket var sjukt tråkigt för det är inte en jävel som är och handlar när solen skiner. efter jobbet var jag iallafall tvungen att åka till kollo för att släppa in katterna som tydligen inte alls ville gå in när mamma skulle åka och inte heller när jag kom.. kände att jag inte visste alls vad jag skulle göra av min lördag, henke jobbade till 9 och min ända plan var att kolla om tvätttid "_ men så ringde jag till emma och hennes mamma skulle ha kräftskiva så jag åkte ut dit, hade så galet roligt, det var riktigt länge sen jag skrattade så mycket, dock blev det lite för mycket för mig och kvällen slutade i fruktansvärd panik, men ingen kom till skada förutom mina byxor, enligt emma hade hon och jag hällt i oss ett flak öl och en hel del shots och vin!

i dag har jag legat jävligt stilla, vaknade vid 10 tror jag, förflyttade mig från sängen till soffan och låg och halvsov där til typ 12 så jävla skönt det är något av det bästa jag vet, sen tog jag tag i mig och gick in i duschen, kollade in datorn lite och efter det cyklade jag in till stan för att gå på Ice Age 3 med mina favorit kusiner, kul film och sjukt goda popcorn, älskar verkligen popcorn :)

efter filmen åkte jag till kollo för att fira min brors födelsedag, på vägen gick jag förbi louise och jag tyckte att hon tittade på mig så jag vinkade men hon bara dissade och jag kände mig sjukt dum.. och sen åkte jag bort till macken och hälsade på karin en sväng om! mycket trevlig och givande dag idag,

nu ska jag smälla till henke som snarkar nåt helt otroligt ikväll sen ska jag byta kanal från skitbecker till nåt bättre, sen ska jag försöka sova, men jag funderar på att hämta lite vatten först för jag är mycket törstig. sjukt intresant inlägg.. not!!


Kommentarer
Thezze

Det låter som om du hade sååå kul och att du mådde som du förtjänade =) ibland behöver man bara släppa loss så som du gjorde =) tack för minigolfrundan i fredags...

2009-08-10 @ 12:08:45
URL: http://theesfeez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0