inget vettigt

jag har inget vettigt alls att komma med,

Allis har mer energi än någonsin och är helt otroligt sällskaplig, kanske för att han inte fått mat på en vecka.. men i morgon ska han få morot, har jag berättat vad som var felet med honom!? han var förstoppad, vetrinärens teori var att det var pga stress eftersom vi har skaffat katt, (eeeh!?) och eftersom att vi inte har skaffat katt, så var henes teori nummer 2 att det var pga stress efter flytten (som ägde rum i november förra året) men snälla nån, (koll på läget) henke undrade om det kanske var möjligt att det berodde på brist på fibrer? och så blev det, så andledningen till allis förstoppning var pga fiberbrist.

västerviks butikschef har varit på jobbet denna veckan och styrt och ställt, sista dagen idag, vilket resulterade i tårar för min del, tårar av lättnad, hon tycker tyvärr inte om mig och det är inte lätt att få henne på gott humör. men saker och ting har förändrats, jag tillexempel stod bara i kassan 2 timmar i tisdags istället för typ 6 timmar, och därför fick jag vara på golvet nästan en hel dag, jag byggde om kläder och det var så kul, hoppas verkligen att detta håller i sig för jag längtar verkligen inte tillbaka till kassan :P men det har också med att göra att stolarna har tagits bort, så vi får inte längre sitta ner i kassan, och det gör att jag får jätteont av att stå där "w

igår betalade jag och henke räkningar, det var inte kul, det är det väl aldrig, men denna månaden var det verkligen inte kul, vi har inte råd att unna oss någonting denna månaden.. men det gjorde jag ändå, köpte nya påslakan :)


suzanne reuter var inne och handlade av mig idag igen tredje gången nu, jag önskade henne trevlig helg, men då sa hon att det inte alls skulle bli en trevlig helg för att hon skulle resa hem..

så det var allt jag hade att tillägga idag kolla gärna in http://twitter.com/emelierydell eller skaffa en  :P


Kommentarer
Thezze

Det var jättefina påslakan vännen, det gjorde du rätt i att unna dig =) kul attg Allis är på bättringsvägen =) ses snart var länge sen nu...Kram

2009-08-30 @ 11:22:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0