idag

idag har varit en skitdag, eller nej inte en skitdag men en sur dag, fast jag har inte varit sur, men det började med att jag vaknade vid typ 9, gick upp och tänkte bara slappa innan jag började jobba vid 12, jag tänkte att jag skulle sätta igång datorn för att kolla över min ekonomi för jag behöver verkligen verkligen en ny mp3, min har bara 2 gig och jag måste alltid ta bort musik för att lägga på ny, vilket inte är så kul, plus att det är nåt glapp i sladden så den är alltid död, och jag (som alla andra antar jag) kan varken gå eller cykla nånstans utan musik. aja jag insåg iallafall att jag inte har råd med nån ny mp3, men det skiter jag i just nu för jag måste ha en.

mitt i alltihop ringer telefonen och det är emma på jobbet, gilbert har blivit sjuk och jag måste komma med en gång, så jag bara kastar mig ut i bilen, och glömer ju självklart kortet (vilket jag inte visste då). när jag hade lunch skyndade jag mig glad i hågen bort till media markt för att köpa mp3:n och när jag kommer fram till kassan så hadde priset höjts på den med 300 spänn, wtf jag är väl inte gjord av pengar heller, går tillbaka och tar tag i en som jobbar där och indrar varför i helvete det står ett pris på den och i kassan säger den ett annat, och han fattar inte heller nånting, men tillslut upptäcker han felet- att jag har tagit fel mp3, den som jag skulle ha och den jag har tagir är helt identiska endast priset skiljer dom åt (aah kanske att det var nån liten detalj mer då!) men iallafall så studsar jag fram till kassan igen 2:a gången gilt, men då upptäcker jag ju att kortet ligger hemma. ååh

efter jobbet så åkte jag hem, hade nästan soppatort, livrädd för att bilen skulle dö, då jag har varit med om det 2 gånger och jag litar inte alls på den, måste tanka, nehee kortet ligger ju hemma, hoppas att jag tar mig hem. jättehungrig hoppas att maten står på bordet, hahaha det gjorde den självklart inte, henke är inte ens hemma, han har åka och jagat, jag kollar in kylen, frysen och skafferiet det finns verkligen ingenting, jag måste åka och handla så jag går ut till bilen igen, hinner dock inte så långt innan jag kommer på att kortet ligger ju hemma. springer upp igen hittar inte korthelvetet nånstans, har heller inget minne från morgonen vart jag kan ha lagt det, minns ingenting förutom att jag var jävligt stressad till jobbet, tänker att jag kollar plånboken igen för säkerhetens skull, och självklart så ligger ju kortet där i och det har ju självklat legat där hela dagen!! jag har haft det med mig hela tiden, ååh ååh ååh!.

när jag kom hem från affären hällde jag vatten i en gryta och la i mina kroppkakor som jag köpt och så tänkte jag att jag kunde passa på att duscha medans dom ändå kokar, och när jag kom ut ur duschen ett tag senare vrålhungrig så upptäcker jag att jag glömt sätta på plattan! skitdag, man blir ju så trött när det blir så mycket på samma dag.

senare gick jag en sväng runt huset med emma och vi pratade och skrattade åt lördagen haha. nu ska jag sova för i morgon börjar jag vid 06.00!!


Kommentarer
Thezze

Hahaha, jag säger bara stackars dig...men lyckligtvis så inträffar allt samma dag så nu kanske du slipper detta på ett tag =)

2009-08-11 @ 18:28:09
URL: http://theesfeez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0