för mycket tankar

hej
igår hyrde henke och jag kenny starfighter, sjukt rolig film det blir att klicka hem den :):) plus hela serien som jag älskar, hittade även "hej rymden" en galet rolig serie, vill ha!!

idag har mina tankar gått lite förmycket åt framtiden, tänker och planerar mitt liv hela tiden, men idag har jag varit ledig och rastlös och då tänker jag ibland lite för mycket, det var skönt att prata ut med emma om det, det är jobbigt att hålla allt som man känner innom sig själv, det går tyvärr inte att prata med henke om det, eller nåt annat som har med känslor och tankar att göra, men nu har jag fått prata ut och det hjälpte en hel del, även om jag inte helt kan förstå att folk inte tänker som jag hehe ;P

henke har somnat i soffan och det är omöjligt att väcka honom, så nu skiter jag i det, han får ligga där..

(don´t give up on me).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0