en ledig dag :)

en ledig dag idag, känns som evigheter sen jag var ledig sist men det var i fredags, så idag har jag inte gjort någonting eller jo jag har tvättat, sjukt gött :) gillar ju verkligen att tvätta och jag är inte ironisk som många tror när jag säger att jag gillar att tvätta och älskar mitt jobb :) för jag gör verkligen det. ;P

har lyssnat på massa musik idag och det har kommit mycket ny bra musik tex Pixie Lott - Mama do, Shakira - She Wolf, Green Day - 21 guns bla, mycket bra låtar.

kvällen blir fortsatt lugn, ska hämta ut biljetter till kvarteret skatan live och hänga lite på tullen.

har varit helt rökfri i en vecka nu och jag är jättestolt över mig själv :) fast det har varit mycket lättare än jag först kunnat föreställa mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0