done!

idag har jag varit ledig, gott gott, åkte till stadium och kollade på en tröja som är helt galet snygg, men den passade tyvärr inte alls "_ men iallafall så hittade jag ett par skor istället, och när jag kom hem så fick jag lite smått panik då henke blir helt tokig på mig så fort jag köper nåt, så jag funderade över hur jag skulle kunna gömma dom, men jag struntade i det och ställde dom bara på skohylland bland alla andra skor, han märkte inget när han kom hem, och sen när vi åkte och handlade så hade jag på mig dom, men han märkte inget då heller, han sa inget iallafall, men det vore konstigt isåfall för dom lyser lila, han kanske har insett att det inte är någon mening att bli skogstokig längre då jag inte bryr mig iallafall.

var hemma hos emma på en kaffe och sen åkte jag in till stan och köpte mer tyg för att sy ett par mjukisbyxor, som nu är klara, dom hade bara en halvmeter tyg kvar så det bliv lite knepigt att få ihop ett par långbyxor, men jag lyckades :)

i morgon börjar mig åttadagarsvecka, känns lite sådär men det går nog fort.. längtar tills nästa onsdag, då är jag ledig igen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0