Allis <3

efter jobbet idag gick jag till vetrinären för att hämta hem allis, det är så skönt att han är hemma igen och han hoppar runt i hela lägenheten, jag är så glad, dock gick hans lilla kalas på 2700:- mindre roligt.. plus att han får inte äta någon vanlig kaninmat utan han ska ha en speciell mat som vi måste ge honom på sputa 4 gånger om dagen, men jag är så grymt glad och lättad över att han är hemma igen  och att han mår bra:)

nu kollar jag på friidrott och ligger bara i soffan och njuter, skönt att slappa lite.


Kommentarer
Thezze

Åh vad skönt att han är hemma och att han mår bra, vet de vad det var som var fel?

Jag sitter också hemma och degar, lyssnar på mamma mia filmen och uppdaterar lite och letar bland papper =) ses snart tycker jag att det är dags för...Kram

2009-08-22 @ 19:39:25
URL: http://theesfeez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0