090823

idag är det söndag, en myssöndag.

cyklade till jobbet, för att direkt cykla hem igen, näe så var det inte, jobbade 12-15 men det gick så sjukt fort att det kändes som om jag åkte med ens jag kom, det gillar vi!

sen när jag kom hem låg jag bara och slappade i soffan, så jefla gott. efter några timmar fick jag dock panik och va tvungen att hitta på något, så jag åkte till macken och snackade lite med karin, stannnade inte så länge och när jag kom hem kollade henke och jag på den senaste wallander, tycker den var bra men rörig.

mitt i allt åker det ett tåg förbi och drar världens tut, jag fick ju nästan en hjärtattack (hahaha världens asgarv bröt just ut, skulle skriva som du precis läste "hjärtattack" men när jag läste igenom vad jag hade skrivit hade jag råkat skriva "stjärtattack" hahaha, barnslig humor)

allis får ju inte äta någon vanlig mat just nu och vi matar honom med någon flytande grön gegga på spruta som han inte alls gillar (vilket jag förstår, den luktar riktigt illa) så att han springer efter en så fort han hör minsta prassel i hopp om att få mat, han försöker ta sig in i skåpet där vi förvarar påsen med hans mat i och idag var han under soffan, och jag tyckte att det lät konstigt därunderifrån, efter en stund måste jag kolla vad han sysslar med och upptäcker att han har fåt tag på en gammal M&M som har råkat rulla in där under. snacka om att man är hungrig.


Kommentarer
Thezze

Haha, du är för rolig du =) sån humor gillar vi...kram

2009-08-24 @ 17:33:42
URL: http://theesfeez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0